Under har vi listet opp de mest vanlige spørsmålene vår kundeservice mottar.
Her vil du blant annet få svar på hvordan din gruppe skal gå fram ved henting på Gardermoen flyplass.

Turbussene har ikke anledning til å vente på terminalen, på grunn av plassmangel. Bussene står på en egen parkeringsplass 1-2 minutter fra flyplassen.

  • Når gruppen er samlet, kan en fra gruppen henvende seg i skranken til NorWay bussekspress (skranken er plassert ved informasjon, rett ved ankomst-utgangen i 1. etasje).
  • Lederen for gruppen forteller hvilken gruppe og hvilken flight dere kommer fra og at dere skal hentes av Oslo VIP Transport AS.
  • NorWay bussekspress sier da hvilken perrong gruppen skal møte bussen på.
  • NorWay bussekspress ringer sjåføren og gir anmodning om å kjøre frem til avtalt perrong.
  • Dersom det oppstår problemer på Gardermoen, kan vår trafikkleder kontaktes på telefon 46 74 74 80.

Gjenstander som blir funnet på en av våre busser blir tatt vare på av våre sjåfører og som leverer dette videre til vårt kontor. Gjenstandene kan normalt hentes neste virkedag. Kontakt oss gjerne før du kommer, så vi kan bekrefte om din gjenstand er funnet. 

Telefon: 46 74 74 80 | E-post: post@osloviptransport.no

Vi har lagt det opp slik at sjåførene selger mineralvann.
Etter forhåndsbestilling kan vi organisere alt fra kaffe og mineralvann til baguetter, snitter og annen lett fingermat. Ta en kikk på vår meny, og ta gjerne kontakt med oss for ytterligere spørsmål rundt dette! 

Ja, alle våre busser har DVD-anlegg. Vi ber om at passasjerene tar med seg egne filmer.

Alle norske registrerte foretak vil kunne faktureres etter at turen er gjennomført. Privatpersoner må som regel betale for reisen før turen blir gjennomført. 

Har du andre spørsmål, ta kontakt med oss, så svarer vi gjerne. Du kan også fylle i vårt kontaktskjema (se nederst på siden), så blir du kontaktet av oss! :

Kundeservice: 46 74 74 80
E-post: post@osloviptransport.no

Lukk meny
Share
Share